Jak się okazuje, azjatyckie linie lotnicze oferują swoim klientom tak luksusowe rozwiązania, że pozwala to nazwać je najlepszymi liniami na świecie. Pasażerowie w czasie lotu mogą skorzystać z udogodnień takich jak m.in. zabiegi SPA, niezwykle wyszukane posiłki czy też apartamenty sypialne na miarę królów. Jakie jeszcze atrakcje firmy zapewniają swoim klientom?
10 Malaysia Airlines
Wyróżnienie za najlepszy wystrój kabin oraz jakość obsługi pasażerów. Ponieważ linie skupiają się na klientach biznesowych, na pokładzie każdego samolotu jest mobilne biuro – z satelitarnym telefonem , drukarką i faksem. Aby móc poczuć się komfortowo w czasie snu, pasażer ma do dyspozycji rozkładany i… zamykany fotel.
9 Thai Airways
Wyróżnienie za najlepszą obsługą naziemną i 5.miejsce wśród azjatyckich linii lotniczych. W pierwszej klasie są fotele, które po rozłożeniu wyglądają jak duże łoża. Pasażer może skorzystać z kosmetyków marki Evian powstałych na bazie wody mineralnej oraz z kuchni przygotowywanej przez najlepszych tajskich kucharzy.
8 Emirates
Wyróżnienie za jakość obsługi w pierwszej klasie. Pasażerom oferuje się własne prysznice i szoferów, którzy dowożą i odwożą ich z lotniska. Na pokładzie znajduje sięteż salon z wygodnymi sofami.
7 Turkish Airlines
Wyróżnienie za najlepszą klasę ekonomiczną oraz za catering. Po rozłożeniu fotele wyglądają jak wyglądają jak dwumetrowe łóżka. Po wejściu na pokład goście pierwszej klasy częstowani są czekoladą i szampanem.
6 Etihad Airways
Wyróżnienie za najlepsze siedzenia w pierwszej klasie oraz catering. Linie zapewniają pasażerom luksusowe walizki, kapcie i piżamę. Na pokładzie znajdują się przebieralnie i bar.
5 ANA All Nippon Airways
Wyróżnienie za komfort oferowany pasażerom pierwszej klasy. Każdy z nich ma do dyspozycji własny stół, szafę i łóżko. Okna samolotu mają większe wymiary niż standardowe. Fotele wyposażone są w ekrany dotykowe oraz wejścia USB.
4 Cathay Pacific Airways
Wyróżnienie za komfortowe fotele w klasie biznesowej. Dodatkowymi udogodnieniami zasługującymi na uwagę są ekrany LCD przy każdym siedzeniu, torby podróżne marki Ermenegildo Zegna oraz gustownie zaprojektowane piżamy.
3 Singapore Airlines
Wyróżnienie za luksusowe siedzenia w pierwszej klasie oraz najlepszy catering w klasie ekonomicznej. Pasażerowie częstowani są najdroższymi szampanami oraz mają możliwość zamknięcia się w dźwiękoszczelnej „kopule” z wygodnym łóżkiem oraz skórzanym fotelem.
2 Asiana Airlines
Wyróżnienie za jakość pracy personelu pokładowego. Stewardessy prezentują prawdziwe show – uczą sztuki origami, wykonują magiczne sztuczki, grają na skrzypcach. Biorą też udział w pokazach mody.
1 Qatar Airways
Wyróżnienie za jakość pracy personelu oraz komfortowe rozwiązania w klasie ekonomicznej. Pasażerowie mogą zatopić się w luksusie, jakimi są dziesięciodaniowe posiłki na pokładzie czy też masaże, zabiegi kosmetyczne i jacuzzi na terminalu w Doha.
AS