TOP5 – najdroższe słowa na świecie

4 Komentarze
1 Zdjęcie
Piątek, 09-12-2011

Mowa oczywiście o najdroższych słowach kluczowych w wyszukiwarce Google, czyli o tym jak wiele reklamodawcy są w stanie zapłacić za kliknięcie w ich reklamę. Amerykańska firma WordStream, zajmująca się analizą działalności marketingowej na rynku wyszukiwarek przebadała angielskie słowa i opracowała zestawienie najbardziej popularnych i jednocześnie najdroższych kategorii słów kluczowych.

Wybrano je z bazy tryliona słów i w oparciu o narzędzie Google Keyword Tool. 10 Tysięcy angielskich słów kluczowych, za które płacono najwięcej w ciągu trzech miesięcy pogrupowano w kilku kategoriach. Oto TOP5:

1. Insurance (Ubezpieczenia) – CPC $54,91
2. Loans (Pożyczki) - CPC $44,28
3. Mortgage (Hipoteki) - CPC $47,12
4. Attorney (Pełnomocnicy) - CPC $47,07
5. Credit (Kredyty)- CPC $36,06
(CPC - skrót "cost per click" czyli koszt kliknięcia)

A jakie słowa są według Was najdroższe w Polsce?

AWP