Każda z nas ma pewnie w szafie choć jedną wersję letniej, sportowej torby. Jest ich na rynku całe mnóstwo. Są kolorowe, bawełniane lub płócienne, z nadrukami lub bez. O tym, że są praktyczne i sprawdzają się w lecie, wiedzą też wielkie domy mody. Louis Vuitton w zeszłym roku zaprezentował bawełniano – lnianą Globe Shopper. Do letniej kolekcji dołączyła też linia That's LoVe.
Marc Jacobs wykorzystał fakt, że litery LV sygnujące słynną markę zawierają się w słowie love. Tak powstał nadruk satynowej torby i nazwa linii. Ręcznie wyszywany monogram to ponad 20 godzin precyzyjnej pracy i około 5 000 drobnych, błyszczących cekinów. Torba występuje w kilku kolorach: beżowym, khaki i fioletowym. Do miłośniczek kolekcji LoVe należy Sienna Miller, która swoją jasną torbę nosi do sportowej bluzy.
Za markę Louis Vuitton nawet w ekologicznej wersji materiałowej trzeba zapłacić $1 720 (około 4 850 zł). Torba dostępna jest w butikach Louis Vuitton lub w internetowym sklepie Eluxury.
AW