Valentino dla Gap

Tagi:
0 Komentarzy
1 Zdjęcie
Wtorek, 14-09-2010

Valentino dla Gap

Chyba ciężko wyobrazić sobie dwie bardziej odległe wizje mody. Popularna, amerykańska sieciówka Gap i włoski dom mody Valentino pracują nad wspólną kolekcją dla kobiet.

Nad projektem czuwają dyrektorzy kreatywni Valentino: Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccioli, którzy z zadowoleniem opowiadają o wyzwaniu, jakie przed nimi postawiono. Jak znaleźć wspólny mianownik dla prostej, taniej, masowej odzieżowej produkcji i elitarnego modowego luksusu? Efekty zobaczymy późną jesienią.

Jeszcze kilka lat temu współpraca byłaby nie do pomyślenia. Dzisiaj nad kolekcją dla H&M pracuje Alber Elbaz z Lanvin, a Lagerfeld zapowiada stworzenie taniej marki masowej. Valentino od kilku sezonów mocno się odmładza, coraz bardziej ignorując swoją dojrzałą, wierną klientelę. Wygląda na to, że szczyt odmładzania zostanie osiągnięty już pod koniec roku, kiedy to włoskie projekty zawisną w sieci sklepów amerykańskiej marki (premiera planowana jest na koniec listopada).

To nie pierwsza współpraca Gap z uznanymi projektantami. Wcześniej autorami limitowanych kolekcji byli Pierre Hardy i Stella McCartney. 

Źródło: Vogue

Zdjęcie: Forum

AW