Elitarna moda znów trafia nie tylko do bogatego klienta. Potentat na rynku odzieżowym, sieć Hennes & Mauritz ogłosiła właśnie początek współpracy z domem mody Versace. Jej efektem będzie kolekcja dostępna w sklepach H&M w listopadzie tego roku.
W linii zaprojektowanej wspólnie z Versace znajdą się propozycje dla kobiet, mężczyzn a także akcesoria do wystroju wnętrz. - Jestem podekscytowana perspektywą współpracy z H&M i tym, że będziemy mieć okazję dotrzeć do szerokiej publiczności – komentowała Donatella Versace – to będzie kwintesencją stylu Versace, idealna dla fanów Versace i H&M.
Versace nie jest pierwszym ekskluzywnym domem mody, który nawiązał współpracę z Hennes & Mauritz. Wcześniej limitowane kolekcje dla H&M projektowali m.in. Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Comme des Garcons czy Lanvin.