We współczesnym świecie mody klienta najlepiej sobie wychować. Im wcześniej się zacznie, tym większa szansa, że będzie lojalnie i długo wracać do marki. Tym tropem zdaje się iść dom mody Versace, który do życia powołuje nową linię. Kolekcja "Young Versace" dedykowana będzie niemowlakom i dzieciom do 12 roku życia. Pierwsza zaplanowana jest na wiosnę 2012. Trwają pracę nad koncepcją sklepu tylko dla najmłodszych, ale "Young Versace" będzie sprzedawana również w salonach z ofertą dla dorosłych klientów.
Przedstawiciel włoskiego domu Gian Giacomo Ferraris zapowiada, że będzie to ekskluzywna, kolorowa kolekcja utrzymana w stylistyce Versace. Mają się w niej znaleźć akcenty rock’n’rollowe, a słynna meduza - logo firmy, pojawi się w postaci zabawnych nadruków i wzorów.
To kolejne podejście domu mody do projektowania z myślą o dzieciach. Poprzednia linia skierowana do najmłodszych została zawieszona w 2004 roku.
AW