W luksusowym butiku obsługa jak w sieciówce

51 Komentarzy
4 Zdjęcia
Czwartek, 30-05-2013

Diabeł nie tylko ubiera się u Prady, ale też w niej obsługuje? To wniosek, do którego doszła dziennikarka Tracy Rose, autorka przewodnika „Fashion Fabulous London”. Jego trzecia edycja, wydana miesiąc temu, powinna dać detalistom do myślenia.

Tracy Rose i jej mąż Russell, przygotowując przewodnik po angielskiej stolicy mody, ocenili 200 różnych sklepów. Primark przy Oxford Street poszybował w ich rankingu dzięki bardzo przyjaznej obsłudze. Tymczasem znacznie poniżej oczekiwań oceniona została włoska marka z historią, która inspiruje takie sieciówki, jak właśnie wspomniany Primark czy H&M. W butiku Prady, w ocenie Tracy Rose, sprzedawca zachowywał się, jakby nie przeszedł odpowiedniego szkolenia.

Na problem zwróciła uwagę redakcja „Daily Mail”. Niepochlebnym opiniom na temat obsługi w luksusowych butikach wtórują internauci. Jednych drażni rozrośnięte ego sprzedawców i traktowanie klientów z góry, innych kiepska obsługa posprzedażowa. Ekspedienci z góry zakładający, że kogoś nie stać na odzież i dodatki od projektantów, zdają się być czymś tak częstym, że butiki sprawiają wrażenie zarezerwowanych jedynie dla gwiazd.

Klient przychodzący do luksusowego butiku może oczekiwać nie tylko produktów wysokiej jakości, ale także równie dobrej obsługi. Choć ma prawo domagać się przyjaznego traktowania, w sklepie zastaje często obrażonego i zniesmaczonego, a w skrajnych przypadkach nawet niegrzecznego, sprzedawcę

Jak już informowały brytyjskie media kilka miesięcy temu, właściciele domów mody, w tym Christopher Bailey – dyrektor kreatywny Burberry oraz Antoine Arnault – szef działu komunikacji marki Louis Vuitton, próbują walczyć z arogancją sprzedawców. Tylko czy skutecznie?

Jak oceniacie obsługę klienta w luksusowych butikach? Czujecie się traktowani „z góry” czy wręcz przeciwnie – obsługa spełnia Wasze oczekiwania? Zapraszamy do dyskusji

MM

W luksusowym butiku obsługa jak w sieciówce

Według Tracy Rose Primark ma obsługę takiej jakości jak butik Prady

  • W luksusowym butiku obsługa jak w sieciówce
  • W luksusowym butiku obsługa jak w sieciówce
  • W luksusowym butiku obsługa jak w sieciówce
  • W luksusowym butiku obsługa jak w sieciówce
  • Wt., 11-06-2013 nela
    weszłam do sklepu chciałam kupić bluzke na prezent S JA noszęL eksp do mnie "do pani nic w tym sklepie nie ma"odechciało mnie się już zakupów i tłumaczenia że szukam prezentu
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 11-06-2013 Gość
    Ale macie problemy... Trzeba domagać się swoich praw, jesteście klientkami, podchodźcie do najbardziej nafukanych i niech koło was skacze;
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 11-06-2013 Gość
    kika (Pt., 07-06-2013) napisał:

    Kilka lat temu byłam na zakupach w Dubaju... w centrach handlowych drzwi otwierali tylko biali.... dziwnie się czułam :/

    a bliżej nie ma drogich butików np w Paryżu i pewnie poleciałaś prywatnym odrzutowcem jak w serialu ''Rezydencja''.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 11-06-2013 eOMEOn
    öö (Pt., 07-06-2013) napisał:

    w niemczech bez wzgledu na to jak wyglada klient, zawsze jest traktowany jednakowo. Dla pewnosci, zeby nie bylo ostatnio widzaialam 2 godz reportaz z ukryta Kamera. POdstawieni klienci wygladajacy jak bezdomni, bez zebow i tacy na topie wysiadajacy z limuzyny z chanelami w reku. Jednym i drugim poswiecano te sama ilosc czasu, zaden z nich nie byl traktowany lepiej czy gorzej.




    Mozesz powiedziec co to za reportaż? Bardzo chętnie obejrzę :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 13-06-2013 Gość
    Gość (Wt., 11-06-2013) napisał:

    kika (Pt., 07-06-2013) napisał:

    Kilka lat temu byłam na zakupach w Dubaju... w centrach handlowych drzwi otwierali tylko biali.... dziwnie się czułam :/

    a bliżej nie ma drogich butików np w Paryżu i pewnie poleciałaś prywatnym odrzutowcem jak w serialu ''Rezydencja''.



    Wyobraz sobie ze nie dla wszystkich priorytetem podrozy jest zrobienie zakupow, dubaj to przede wszystkim ciekawe, warteodwiedzenia miejsce, zakupy jesli kogos stac sa bardzie jako "przy okazji" ale snobom jak ty sie nie wytlumaczy bo wazne tylko zeby miec te metki
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 26-06-2013 Gość
    Najlepszy sklep chanel w Pradze ze byłam w drogim dresie ale dresie to pani mówi ze Zakryto haha niezłe prawda jest ze było przed 10 ale jak bym miała efektowny strój to by nie było Zakryto
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 21-07-2013 Marta
    Ja bardzo cenię obsługę w Redford&Grant www.art-fashion.com.pl
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 03-08-2013 bokserka
    takie rzeczy tylko w pradzie... dlatego sklepy internetowe w tym momencie sa najlepsza opcja :) osobiście polecam www.eobuwie.com.pl
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 14-08-2013 po prostu ja
    tylko pozazdrościć....:-)


    Alicja (Pn., 03-06-2013) napisał:

    Sorry dziewczyny, ale jak piszecie o problemach w zarze to śmiać mi się chce. Zara to sieciówa jak wiele innych. Wieje tandetą. Jeśli chcesz mieć w czym się pokazać, aby każdy na Tobie zatrzymywał wzrok to kupuj jedynie w Paryżu. Tak jak ja, latam tam z mężem po zakupy średnio co 2 miesiące.

    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 28-08-2013 Omega9922
    Bylo glosno o tym ,ze w Szwajcarii ekspedientka nie chciala POKAZAC torebki O.Winfrey , bo sama sobie tak zalozyla z gory, ze ja na nia nie stac.. No i po co ? dlaczego? Czy ludzie ktorzy sprzedaja w takich miejscach maja dodatkowy zmysl i wiedza kogo na co stac? Mysle, ze wszytskie butiki powinny sie BARDZIEJ starac aby ich obsluga byla mila i pomocna dla KAZDEGO klienta. warto tez wspomniec o tym , ze rekrutacja na takiego sprzesawce jest kosmiczna , a kto wymysla im pytania na interview to juz tajemnica wszechswiata jak dla mnie....
    Pozdrawiam:)
    Odpowiedz Zgłoś
2 3 4 5 6