Womanity, podobnie jak większość zapachów Thierrego Muglera, jest zaskakujący i innowacyjny, nie mieści się w obecnie stosowanej klasyfikacji – ma być też pierwszym krokiem do wylansowania nowej kategorii zapachów słodko-słono-drzewnych.
Takie niezwykłe efekty daje zestawienie przeciwstawnych nut figi i kawioru, które znaleźć można w przepięknych, ozdobnych flakonach Womanity. Dla Muglera kobiecość to gra przeciwieństw, okraszona delikatnością, porywczością, zniewalającym urokiem i tak jak jego najnowszy zapach – ma wiele twarzy.
Nuty zapachowe:
- głowy: cytrusy, nuty zielone,
- serca: figa, kawior,
- bazowa: kremowe drewno figowca.
Dodatkiem do kampanii promocyjnej zapachu było stworzenie strony społecznościowej http://Womanity.com, gdzie użytkowniczki definiować mogą kobiecość, wyrażać swoje emocje i dzielić się uwagami z innymi fankami zapachu.
Ceny:
EDP 30 ml - 209 zł
EDP 50 ml - 290 zł
EDP 80 ml - 380 zł
Balsam do ciała 200 ml – 134 zł
Dezodorant 100 ml – 104 zł
Żel pod prysznic 200 ml – 116 zł
Kupisz m.in. w perfumeriach Douglas.
AG