Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

5 Komentarzy
9 Zdjęć
Czwartek, 01-09-2011

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Ambasadorka Kelly Melu, Joanna Jabłczyńska wzięła udział w sesji charytatywnej wspierającej Fundację Spełnionych Marzeń Małgorzaty i Tomasza Osuchów. Aktorka zachęca do zakupu uroczej bransoletki „Para z serduszkiem”. Część dochodu z jej sprzedaży (dokładnie 10 zł) zostanie przekazana na cele Fundacji, która opiekuje się dziećmi z chorobami nowotworowymi. 

„Państwo Osuchowie stanowią dla mnie wzór do naśladowania od lat. Podziwiam ich optymizm, zapał i przede wszystkim dokonania. Cieszę się, że "zaraziłam" Kelly Melu bakcylem pomagania i mam nadzieję, że ta współpraca na tej akcji się nie skończy." – mówiła o projekcie Jabłczyńska.

Partnerami sesji była włoska firma obuwnicza Bagatt oraz poznański butik Infini. Za makijaż odpowiadała firma MAC Cosmetics. O włosy zadbał salon fryzjerski Butique Piękności.

Cena bransoletki: 75 zł
http://www.kellymelu.pl/

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

Wspólny cel – wspólne serce. Akcja charytatywna Kelly Melu

AW

  • Czw., 01-09-2011 gość
    Też mi coś, Lilou nie dość że jest o niebo ładniejsze, to wszystkie wzory stworzyli jako pierwsi. Poza tym wspierają fundację DKMS i Rak'n'Roll dużo większymi kwotami.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 01-09-2011 gość
    gość (Czwartek, 01-09-2011) napisał:



    Też mi coś, Lilou nie dość że jest o niebo ładniejsze, to wszystkie wzory stworzyli jako pierwsi. Poza tym wspierają fundację DKMS i Rak'n'Roll dużo większymi kwotami.



    dokładnie, cały dochód ze sprzedaży idzie na powyższe fundacje, 10zł. ładnie przytulają 65zl....
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 01-09-2011 gość
    nie rozumiem, czy oni promują ambasadorkę czy produkt, praktycznie nie widać bransoletek, bardzo słaba kampania.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 02-09-2011 gość
    gość (Czwartek, 01-09-2011) napisał:



    gość (Czwartek, 01-09-2011) napisał:




    Też mi coś, Lilou nie dość że jest o niebo ładniejsze, to wszystkie wzory stworzyli jako pierwsi. Poza tym wspierają fundację DKMS i Rak'n'Roll dużo większymi kwotami.




    dokładnie, cały dochód ze sprzedaży idzie na powyższe fundacje, 10zł. ładnie przytulają 65zl....


    popieram powyższe wpisy, bardzo słaby PR
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 03-09-2011 gość
    gość (Czwartek, 01-09-2011) napisał:



    Też mi coś, Lilou nie dość że jest o niebo ładniejsze, to wszystkie wzory stworzyli jako pierwsi. Poza tym wspierają fundację DKMS i Rak'n'Roll dużo większymi kwotami.


    moim zdaniem każdy krok wspierający potrzebującym należy chwalić i wspierać skoro ten, do którego obowiązków należy tego nie robi czyli Państwo !
    Odpowiedz Zgłoś