Uniqueness to nowa linia pret-a-porter, kolekcja która łączy prawdziwy talent designerski z fascynacją wszechświatem online.
Wspólne dzieło Pietro Negry z Pinko i Alessandry Facchinetti – designerki Gucci i Valentino - będzie mieć swoją premierę w Paryżu. Intrygujący duet przedstawia projekt, który przeistaczawspółczene wpływy socjokulturowe przepełnione techniką, w modowe formy.
Uniqueness wprowadza również nowy system dystrybucji produktów. Ubrania pojawią się zarówno bezpośrednio w Internecie, jak i w sieci wybranych sprzedawców detalicznych.
"Projekt to technologiczna koncepcja marketingowa, współczesna naszemu pokoleniu - od unikalnych elementów, po twórczą wizję marki Pinko - teraz, po raz pierwszy, łączą się na wysokim poziomie kreatywności" – tak o Uniqueness mówi Pietro Negra z Pinko.
Połączenie modelu biznesowego i doświadczenia marki Pinko z talentem dyrektor kreatywnej uznanych domów mody, zapowiada się bardzo ciekawie.
AW