Orsay się zmienia

173 Komentarze
33 Zdjęcia
Poniedziałek, 24-07-2006
Marka Orsay zmieniła się – teraz oferuje ubrania dla młodych kobiet, nie dla nastolatek.

16 maja 2006 miała miejsce impreza pod tytułem „The Feminine Style Night”. Odsłonięto nowe logo oraz wyjawiono nowe motto marki Orsay, „The Feminine Style”. Na zdjęciach kolekcja wiosenno-letnia oraz zapowiedź kolekcji jesień-zima.

Taki Orsay bardziej się redakcji LuxLuxa podoba. Nie jest to wyższa półka, jednak wydaje się w sam raz dla młodej kobiety z miasta powyżej 500 tys. mieszkańców, która chodzi do sieciowego fryzjera (JLD lub Franck Provost), szuka elegancji i chce być traktowana poważnie a nie jak towar. A w każdym razie nie przepada za różem i innymi banałami.

Runo

  • Pn., 24-07-2006 Kordon
    Te stroje wyglądają dobrze na dziewczynach o ładnej twarzy i kształtnej budowie. Zyskują dzięki temu, że spod spódnicy wystaje gładka noga z ładną łydką.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 Madziol
    oo w koncu w orsayu bedzie cos nowego

    bo od ostatnich kilki miesiecy jest ciagle ten sam shit
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 gość
    A ja myslą że i w tych cuchach przydałołaby sie lekka nutka różu albo turkusu np. podszewka, są strasznie ponure. Lubie takie kolory ale bez przesady...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 gość
    http://www.luxlux.pl/zdjecie/1/… >> fajne palce u stóp....
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 gość
    Wszystko fajnie,ale w dalszym ciągu brak rozmiarów dla trochę bardziej okrągłych sulwetek. Wasze XL to nic innego jak małe 40 lu normalne 38. Musicie z tym coś zrobić. Fajne ciuchy ale tylko dla dziewczyn o figurze modelki.A w naszym zapracowanym świecie są albo hudzielce albo pączuszki którym sie też coś należy.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 Pilligrim
    Kordon (Poniedziałek, 24-07-2006) napisał:



    Te stroje wyglądają dobrze na dziewczynach o ładnej twarzy i kształtnej budowie. Zyskują dzięki temu, że spod spódnicy wystaje gładka noga z ładną łydką.


    Ubrania pomagają ukryć niedoskonałości figury,nie wszystkie ale owszem tak, lecz jeżeli ty wolisz płakać o tym że nie każdy ciuch spełnia tę funkcję... to twoja zakompleksiona w tym sprawa.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 SlodkaBasia
    Nieźle, ale jednak trochę ponuro, a młodej kobiecie trochę koloru chyba by nie zaszkodziło?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 Pilligrim
    Przestałam zaglądać do tego sklepu od czsu, gdy ta Mandaryna zareklamowała się, że kupuje rzeczy tej marki.
    Poprostu stydziłamby się przyznać, że mam na sobie szmelc z jej garderoby.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 imago84
    dobre czassy orsaya sie juz skonczyly:((
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 24-07-2006 Kalina
    czesto gdy tam wchodzilam, wychodzilam bez zadnego zakupu, moze teraz cos sie zmieni...a to ze nie bedzie tam juz rozowych szmatek to tylko dlatego bo przestaja byc modne, a nie ze, postawili na bardziej gustowna odziez...
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5 ... 18