Ten rok należy do Lacoste. Z okazji obchodów 80 urodzin francuska firma przygotowała unikatowe zestawy koszulek polo, które trzeba samodzielnie ozdobić.
Na 80-lecie firmy Lacoste wprowadza 12 zestawów do personalizacji flagowych koszulek polo. W każdym z nich znajdziemy narzędzia umożliwiające ozdobienie koszulki i sprawdzenie swoich zdolności manualnych - kolorowania, naprasowywania czy malowania sprayem.
Zestawy będą dostępne w L-80-Store na Facebooku. Przez cały 2013 rok, co miesiąc będzie można kupić jeden, a każdy z nich będzie związany z innym aspektem świata Lacoste. Pierwszy jest hołdem dla założyciele marki René i tenisa - flagowego sportu z którym kojarzy się Lacoste.
Szczęśliwcy, którym udało się kupić pierwszy unikatowy model będą mogli samodzielnie pokolorować grafikę. Kolejny zestaw będzie dostępny za kilkanaście dni. Każdy dostępny jest w limitowanej edycji 12 sztuk. Jeśli więc komuś marzy się limitowana koszulka Lacoste i iście kolekcjonerskie wydanie, musi na nią zapolować.
Zestawy kosztują 300 euro, ok. 1255 zł
Zobacz również zeszłoroczną kampanię Lacoste z Adrienem Brody.