Abbey House S.A. pierwszym polskim domem aukcyjnym z kampanią reklamową

5 Komentarzy
3 Zdjęcia
Piątek, 04-03-2011

Abbey House S.A. pierwszym polskim domem aukcyjnym z kampanią reklamową

Abbey House S.A. to nowoczesny dom aukcyjny. Inicjatywa powstała na gruncie wieloletnich doświadczeń biznesowych oraz pasji Pawła Makowskiego, Filipa Wyganowskiego i Norberta Pyffla. Spółka działa w oparciu o innowacyjny model biznesowy wzorowany na najlepszych zachodnich odpowiednikach i jest reakcją na potrzebę alternatywnych form inwestowania kapitału oraz próbą wypełnienia luki, jaka istnieje w tej materii na polskim rynku.

To, co wyróżnia Abbey House od innych domów aukcyjnych i platform promowania sztuki, to jego mariaż ze światem biznesu. Abbey House znajduje wspólny mianownik dla tych pozornie oddzielnych bytów. Biznes daje różnorodne narzędzia promocji polskich artystów. Sztuka podnosi prestiż i przynosi zyski instytucjom, które w nią inwestują.

Prezentowany spot reklamowy to zupełna nowość na polskim gruncie. Abbey House jest pierwszym polskim domem aukcyjnym, który ma swoją kampanię reklamową. To kolejny krok komunikowania idei inwestowania w dzieła sztuki. Elegancki i atrakcyjny wizualnie film reklamowy podkreśla biznesową stronę przedsięwzięcia i akcentuje misję, jaką wyznaczyła sobie spółka – łączenie świata sztuki i biznesu. Celem projektu jest uświadomienie Polakom, że budowanie prywatnych kolekcji dzieł sztuki sprzyja budowaniu pokoleniowości i tworzeniu historii. Lokowanie kapitału w sztukę to przejaw myślenia dalekosiężnego.

To ważne wydarzenie na rodzimym rynku sztuki, które wyraźnie pokazuje nowe trendy w podejściu do inwestycji alternatywnych. Spoty skierowane są do inwestorów instytucjonalnych i indywidualnych.  

Abbey House S.A. planuje w najbliższym czasie wejście na rynek giełdy warszawskiej – NewConnect.

http://www.abbeyhouse.pl/abbeyhouse/

Abbey House S.A. pierwszym polskim domem aukcyjnym z kampanią reklamową

Abbey House S.A. pierwszym polskim domem aukcyjnym z kampanią reklamową

AW

  • Pt., 04-03-2011 gość
    kurcze, trzeba bylo isc na marszandyzm!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-03-2011 gość
    Zdaje się, że już były mariaże sztuki z biznesem, np. Art B. Wygląda na to, że podążają przetartą już ścieżką :D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 04-03-2011 gość
    To, co wyróżnia Abbey House od innych domów aukcyjnych... to to że nie organizują aukcji. No faktycznie jest to innowacyjny model.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 21-03-2011 gość
    straszna ta animacja a te obrazki to chyba ś po 500 złoty wyglądają jak tania pościel .Skąd oni to koszmarki biorą !!!!!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 09-11-2012 Gość
    może ludzie w końcu zaczną kupować prawdziwe obrazy, a nie tylko ikeowskie obrazki
    Odpowiedz Zgłoś