Balenciaga pracuje nad nową marketingową strategią

1 Komentarz
1 Zdjęcie
Piątek, 14-01-2011

Balenciaga pracuje nad nową marketingową strategią

Dom mody Balenciaga modyfikuje swoje działania marketingowe i rozważa bardziej alternatywne podejście do prezentowania mody. Pierwszym krokiem w tym kierunku było zatrudnienie w roli konsultanta Katheriny Ross, która ma się zająć wizerunkiem Balenciaga na amerykańskim rynku.

Ross współpracowała wcześniej z takimi markami jak LVMH czy Prada i znana jest z niebanalnego, artystycznego podejścia do mody. Dyrektor Kreatywny Balenciaga Nicolas Ghesquiere zapowiada nowatorskie inicjatywy, projekty i wydarzenia. Ghesquiere przyznał, że nie ma jeszcze konkretnych pomysłów, ale zespół jest na etapie poszukiwań nowych sposobów komunikowania o marce. Pojawiła się również kwestia prezentowania kolekcji podczas New York Fashion Week. Projektant kokieteryjnie odpowiada „czemu nie”. Branża szczerze wątpi, że zrezygnuje on z paryskiego pokazu, ale liczy, że Balenciaga przeniesie być może do Nowego Jorku pokazy kolekcji Resort. Zapowiada się interesujący rok.

Zdjęcie: Fashionologie

AW

  • Pt., 14-01-2011 matiasl
    witam,
    dla zainteresowanych mogę sprowadzić ubrania, torebki, buty i akcesoria Balenciagi za połowę ceny sklepowej.
    Szczegółowe informacje i nr tel. podam na maila:matias-l@wp.pl
    Pzdr.
    Odpowiedz Zgłoś