Bluza Dsquared2 

Tagi: Dsquared2, bluzy
18 Komentarzy
1 Zdjęcie
Piątek, 13-07-2007

Bluza Dsquared2  Bluza to dziś element prawie konieczny w każdej garderobie, a można ją założyć na wiele okazji. Ta prezentowana na zdjęciu projektu znanej marki Dsquared2 z pozoru jest prosta, ale ma bardzo oryginalny element – kaptur obszyty trzema rzędami ćwieków. Bluza wykonana została z bardzo miękkiej bawełny i na przedzie ma metaliczne, duże logo Dsquared.
Dostępna jest pełna rozmiarówka od S do XXL.

Cena: $725 czyli około 2 100 zł

Do nabycia w sklepie internetowym SaksFifthAvenue.


 

AZK

  • Sob., 14-07-2007 gość
    beznadziejna w ogóle cos takiego jak bluza nie powinna znaleźć sie w tym dziale. J a rozumie można oczywiście pisać o ładnych swetrach ale o bluzach. Bluzy są dla dresiarzy, nie są gustowne ani a\eleganckie, nadają sie tylko dla byle jakich ludzi, bo same są byle jakie. Ta też jest tak naprawde byle jaka, a za ponad 2000 zł możnaby mieć wspaniały sweter, który prezentował by się nieporównywalnie lepiej od tego czegoś.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 14-07-2007 gość
    hahahaha chyba w dupie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 15-07-2007 Martha 21
    bluza fajna, ale nie za tę cenę.już bym wolała tego przystojniaka :-)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 18-07-2007 gość
    może być ta bluza, ładna jest. v.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 18-07-2007 VEGEtARYAN
    Zaiste niezbędny atrybut, bluza w cenie 2 lat życia pracownika sweatshopu... niech wam lekką będzie :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 21-07-2007 gość
    wiejski wielki napis -dobry dla kolesia w dresach!! :>
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 19-12-2007 gość
    ładny ale koleś !
    Odpowiedz Zgłoś
  • Niedz., 10-05-2009 uki
    D2 robią fajne ciuchy i niektóre warte są ceny, ale to jest przegięcie!
    Odpowiedz Zgłoś
1 2