Księżniczka, źrebaki, szczeniak, konie, psy i wiejska sielanka. Tak w jednym zdaniu prezentuje się najnowsze dzieło Bruce’a Webera dla domu mody Gucci. Marka zaprezentowała ostatni, czwarty odcinek kampanii „Forever Now” z piękną Charlotte Casiraghi.
Film i seria zdjęć dedykowane są wyjątkowej torebce w kolekcji Gucci – modelowi Bamboo. Pierwsza wersja dodatku powstała w 1947 roku. Bambusowa rączka była kreatywną odpowiedzią włoskich rzemieślników na powojenne niedostatki materiałów. Na przestrzeni lat kształt torebki ewoluował, model jednak przetrwał i do dziś uchodzi za jeden z najbardziej eleganckich i stylowych dodatków w ofercie marki.
Pierwsza odsłona kampanii „Forever Now” miała miejsce w 2010 roku. Wizerunkowy projekt powstał z okazji 90 urodzin marki Gucci. Od 2012 roku w przedsięwzięcie zaangażowana jest księżniczka Monaco - Charlotte Casiraghi, która promuje flagowe projekty włoskiego domu mody. Do tej pory wnuczka Grace Kelly stawała przed aparatem Petera Lindbergha oraz dwóch duetów: Inez Van Lamsweerde i Vinoodh Matadin, Mert Alas i Marcu Piggott.
Zobacz również: Księżniczka Charlotte Casiraghi wychodzi za mąż.