W tym roku wchodzi nowa kampania reklamowa perfum Coco Mademoiselle. Ich twarzą jest obecnie Keira Knightley. Z tej okazji Chanel wypuszcza na rynek limitowaną, wyjątkową kolekcję dwóch form tych perfum.
Pierwsza to perfumy w kremie. Perliście połyskujące, białe pudełeczko w kształcie puderniczki mieści 8 g perfumowanego kremu oraz wygodne lusterko. Jednym muśnięciem palca nałożysz je na skórę.
Drugi element tej limitowanej edycji, zwanej Collection Cambon (bo przeznaczona jest do noszenia w torebce) to perfumy do torebki – 7.5 ml perfum (nie wody perfumowanej!) Coco Mademoiselle w wygodnym pojemniku, z którego nie rozpyla się zapachu, ale nanosi na skórę, pocierając ją.
Chanel to dla wielu synonim luksusu. Te dwa piękne przedmioty są nim w dwójnasób – zarówno z uwagi na elegancki, ponadczasowy, a jednocześnie nowoczesny zapach Coco Mademoiselle, jak i na opakowanie.
Nuty głowy: sycylijska pomarańcza, kalabryjska bergamota.
Nuty serca: róża, orientalny jaśmin.
Nuty bazy: indonezyjska paczula, haitańska wetyweria, wanilia z Réunion, białe piżmo.
Collection Cambon dostępna będzie w wybranych perfumeriach w Polsce od drugiej połowy września. Jest to edycja limitowana, nie pojawi się ponownie.
Ceny:
Perfumy w kremie: 487 zł
Perfumy do torebki: 401 zł
AMG