To nie rewolucja, ale zmiany widać. W zeszłym roku Katarzyna Niezgoda rozstała się z Deni Cler. Nowym prezesem została Monika Kapłan-Gerc, która wcześniej była dyrektorem marketingu spółki Lpp, odzieżowego giganta i właściciela takich marek jak Reserved, House, Mohito czy Cropp.
Lpp słynie z nowoczesnych, dynamicznych i doskonale przemyślanych kampanii wizerunkowych na światowym poziomie. Nowa szefowa Deni Cler postanowiła przenieść te zasady działania na bardziej luksusowy grunt. Efektem zmian jest elegancka i dopracowana w najmniejszym szczególe sesja zdjęciowa promująca wiosenno-letnią kolekcję marki.
Nie chodzi o to, że poprzednie kampanie Deni Cler były złe, bo nie były. Ale wraz ze zmianą warty powiało świeżością, młodością i nowoczesnością. Zdjęcia robił Marcin Tyszka, któremu pozowała holenderska modelka Sophie Vlaming.
AW