Kryzys gospodarczy zesłał zmiany w systemie wartości i mentalności ludzi sukcesu. Wiele osób skupionych jedynie na karierze zrewidowało dotychczasowe priorytety i uznało, że czas na wypracowanie równowagi między życiem prywatnym a zawodowym. To naturalne, w trudnych czasach większą wagę przywiązujemy do wartości trwałych i dających poczucie bezpieczeństwa.
W niestabilnej sytuacji, ludzie zawsze szukają wsparcia u innych; brak partnera staje się szczególnie dotkliwy. Zgodnie z badaniami prawidłowa proporcja między pracą a szeroko rozumianym czasem osobistym powinna wynosić 70 do 30; nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale długotrwałe zachwianie tego stosunku to patologia.
Tylko wówczas, gdy sukces zawodowy łączy się z udanym życiem prywatnym możemy mówić o prawdziwym, holistycznym spełnieniu. Wyznawczynią tej koncepcji jest Susie Ambrose, właścicielka i założycielka elitarnej agencji matrymonialnej „Seventy Thirty”. Jej firma, w wyniku prawidłowości przedstawionej na początku tekstu, pomimo recesji, notuje zdecydowany wzrost popytu na swoje usługi.
Nie jest to typowe biuro matrymonialne, to rodzaj klubu, w którym koszt członkostwa jest znaczny - w zależności od wybranego planu, roczna opłata wynosi od 10 000 do 60 000 funtów (czyli od około 48 000 do 288 000 zł). Cena jest zaporowa, ale pieniądze nie są jedynym kryterium. To oferta skierowana do osób znanych, ustosunkowanych, wysoko postawionych, do takich, które osiągnęły ponadprzeciętny sukces zawodowy. Klientami są osoby z Wielkiej Brytanii, Irlandii, USA, Monako, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i wielu innych krajów.
Ci ludzie prowadzą aktywne życie, ale czasem po prostu nie mają czasu i okazji na znalezienie odpowiedniego partnera. Poza tym, w przypadku ludzi o takim statusie, poszukiwania na własną rękę obciążone są sporym prawdopodobieństwem, że spotkana osoba ma nieuczciwe intencje, kieruje się interesem, liczy na korzyści. Skorzystanie z usług agencji znosi tego rodzaju ryzyko, wymagania i kryteria doboru są restrykcyjne, karierowicze i oszuści są niezwłocznie rozpoznawani i wykluczani.
Tu nie ma miejsca na przypadkowość, nie ma katalogu ze zdjęciami, doboru komputerowego i wieczorków tanecznych. Kojarzenie par to zaawansowany proces dostosowany do indywidualnych potrzeb. Pracuje nad nim sztab doświadczonych ludzi w tym psychologów i ekspertów w dziedzinie związków międzyludzkich. Mimo tak surowych restrykcji obszar poszukiwań nie jest zawężony do członków, działania agencji są proaktywne, oparte na sprawdzonej sieci kontaktów i koneksji towarzyskich na całym świecie. Skuteczność takiego doboru szacowana jest na 85 %.
Agencja nie ogranicza się do kojarzenia par, w ofercie są także programy typu life coaching pozwalające klientom wzbogacić życie, doradztwo, terapie indywidualne i rodzinne, sesje treningowe czy specjalne pakiety kierowane do osób, które chcą zmienić lub odświeżyć swój wizerunek. W odpowiedzi na oczekiwania i dobro klientów wszystkie działania agencji mają charakter poufny i dyskretny, wszyscy członkowie, pracownicy i powiązane osoby trzecie podpisują umowę o zachowaniu poufności.
http://www.seventy-thirty.com/
MO