Dom towarowy Wofl Bracka jest już niemal gotowy. Wewnątrz trwają ostatnie prace przed otwarciem. Wielka, ciemna bryła postawiona na skrzyżowaniu Alei Jerozolimskich i ulicy Brackiej jest jedną z najbardziej wyczekiwanych inwestycji ostatnich lat. Od miesięcy trwają spekulacje, które marki pojawią się wewnątrz luksusowego budynku rodziny Likusów. Opóźnienia otwarcia oraz zdawkowe informacje ze strony inwestorów tylko podgrzewają atmosferę wokół miejsca.
Niemal pewne jest już, że z listy wielkich nieobecnych na polskim rynku zniknie dom mody Gucci. Logo słynnej włoskiej marki już zawisło przy Brackiej, a biuro prasowe Gucci potwierdza swoją polską premierę. Negocjacje z koncernem Pinault-Printemps-Redoute, właścicielem Gucci Group, trwają. Prawdopodobnie to PPR będzie głównym najemcą budynku. Swoje salony otworzą tu też, należące do Grupy, marki Bottega Veneta i - prawdopodobnie - Yves Saint Laurent. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, rodzina Likusów nie zdołała namówić marki Louis Vuitton. Negocjacje z paryskim gigantem zakończyły się fiaskiem.
Mimo że termin otwarcia został przesunięty, można być niemal pewnym, że budynek zostanie oddany do użytku jeszcze przed świętami Bożego Narodzenia.
AW