Gwiazdy w kampaniach tanich butów – chodzi tylko o pieniądze?

12 Komentarzy
15 Zdjęć
Sobota, 25-02-2012

Halle Berry zrobiła dla Deichmanna kolekcję butów i wystąpiła w reklamie firmy. Koneserka par za setki dolarów, właścicielka obuwniczych dzieł sztuki od najważniejszych szewców XXI wieku, proponuje modele za kilkadziesiąt złotych w sieci, która nie ma z blichtrem hollywoodzkich gwiazd nic wspólnego.

Halle Berry o współpracy mówi, że to spełnienie jednego z jej marzeń: „buty odzwierciedlają osobowość. Poza tym wiele mówią o ich właścicielce.” Zachwycony kontraktem właściciel firmy, Heinrich Deichmann z entuzjazmem prezentuje kolekcję: „cieszymy się z podjęcia współpracy z Halle Berry. To znakomita artystka i światowa ikona stylu. Biorąc pod uwagę jej naturalny sposób bycia, uznajemy Halle Berry za absolutnie wiarygodną ambasadorkę mody, której kolekcja stanie się inspiracją dla wielu kobiet.”

W gwiazdorskiej kolekcji znalazły się czółenka z odkrytymi palcami, rzymianki i sandały na obcasach. Berry nie jest pierwszą – choć niewątpliwie największą - gwiazdą współpracującą z firmą Deichmann. Wcześniej markę promowały między innymi Ciny Crawford, Sugababes i Pussycat Dolls. 

Deichmann to nie jedyna sieć oferująca tanie buty, która do współpracy angażuje gwiazdy. Podobna strategia realizowana jest również na gruncie polskim. Sieć salonów multibrandowych CCC swoimi ambasadorami uczyniła aktorkę Annę Przybylską i prezentera Oliviera Janiaka.

Janiak o butach mówi, że uwielbia je kupować, że są najlepszą pamiątką z podróży i że ma ich pewnie z 200 par. Model poleca CCC: „nigdy nie zgodziłbym się na współpracę, która jest nieprawdziwa, powierzchowna. Widzę i czuję wielką, solidną zgodność oraz równowagę pomiędzy moim umiłowaniem do estetyki i świrem na punkcie butów, a byciem częścią świetnej kampanii reklamowej w doskonałym towarzystwie.” Towarzystwo faktycznie ładne, a okoliczności można rzec bajeczne (kampania powstała w urokliwych zakątkach Rzymu). Przybylska w nieco osobliwy sposób rekomenduje swoją linię CCC, opowiada, że nienawidzi zakupów, nie ma ulubionych marek i nie przepada za modą masową (trudno o ofercie CCC mówić ekskluzywna). Przyparta do muru przyznaje, że faktycznie w buty dobrej jakości warto zainwestować.

Gwiazdy bywają ogromnym wsparciem sprzedaży ubrań i dodatków. Są doskonałym nośnikiem i reklamą mody. Grunt to dobrze dobrać gwiazdę. Są takie duety i projekty, które wydają się być strzałem w dziesiątkę. Ale zdarzają się i angaże, które trudno pojąć. Gwiazdy coraz chętniej i częściej wydłużają swoje CV o nowe zajęcia, doświadczenia i stanowiska. Pozycja „projektant mody” wydaje się być ostatnimi czasy szalenie pożądaną. Znane osoby reprezentujące przeróżne branże bardzo chętnie firmują swoim nazwiskiem rozmaite produkty. Ubrania, perfumy i buty stanowią tu absolutną czołówkę. Kłopot w tym, że często są to produkty i kolekcje, z którymi gwiazda w żaden sposób się nie utożsamia i nie identyfikuje. 

Sceptycznie nastawieni do reklamowych pomysłów firm Deichmann i CCC, przeglądamy amerykańskie i polskie magazyny, poszukując zdjęć Halle Berry biegającej po Hollywood w sandałach Deichmann, Ani Przybylskiej przechadzającej się po polskim czerwonym dywanie w pantoflach CCC i Oliviera Janiaka prowadzącego „Co za tydzień” w butach tejże firmy.

AW

  • Wt., 28-02-2012 Kamila
    Podklad Soraya jest rewelacyjny i niewiarygodnie tani.Reserved do sredniej klasy firma.Natomiast maskara Astora jest calkiem calkiem.A jaka cene ma .
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 29-02-2012 Gość
    Poszukaj na youtube kanału theBBRcast, organizuje pełno konkursów! Jeden właśnie trwa!
    Odpowiedz Zgłoś
1 2