Bouquet's gra na zmysłach smaku i słuchu i robi to w niezwykle wyrafinowany sposób. I tak, jak uczestnicząc w koncercie fortepianowym nie o same dźwięki nam chodzi, ale i o wyjątkowy klimat i elitarność wydarzenia, tak tutaj, trunek idzie w parze z niecodziennością jego serwowania i niebanalnym miejscem.
Bouquet's proponuje alkohole z najwyższej półki, sygnowane metką luksusowej grupy LVMH - Moët Hennessy Louis Vuitton. Podaje je w efektownym miejscu zorganizowanym wokół fortepianów. Czystość muzyki i ciemnych wnętrz przełożono na wielobarwność i bogactwo koktajli. Wspólnym mianownikiem ma być luksus i wyrafinowanie. Podział na gatunkowe role – wódki, szampany, koniaki i whisky - wyznaczają trzy lśniące instrumenty, które zostały efektownie podwojone za pomocą wiszących na ścianach zdjęć. Oglądamy na nich między innymi tańczącą Claudię Schiffer popijającą Dom Pérignon i Vincenta Gallo w kampanii Belvedere Downtown. Całość oświetla ciężki, kryształowy żyrandol subtelnie korespondujący ze szkłem butelek wypełnionych najdoskonalszymi alkoholami świata.
Twórcą wystroju jest Imagina Design Studio, autorami fotografii – osławiony Karl Lagerfeld i skandalista Terry Richardson, autorem koncepcji merchandisingowej ze strony Moët Hennessy Polska – Marek Złotkiewicz. Efekt – wyjątkowy sklep ze starannie wyselekcjonowanymi alkoholami, który do każdej butelki dodaje sporą dawkę koncertowego nastroju.
Otwarcie Bouquet's zaplanowane jest na początek maja. Butik znajduje się w warszawskiej Galerii Mokotów.
Imagina Design Studio
Ul. Niemcewicza 7/9 lok. 98
Warszawa
Tel. 022 658 13 40, 604 905 325
E-mail : p.bednarczyk@imagina.com.pl
Czekamy na kolejne zgłoszenia. E-mail powinien zawierać rzeczowy opis projektu z jasnym zaznaczeniem, że autor ma do niego wszelkie prawa. Tekst należy poprzeć zdjęciami lub wizualizacjami.
Kontakt z redakcją: jestpieknie@luxlux.pl
AW