Limitowana seria Mitsubishi Evolution IX GT 400 Extreme

46 Komentarzy
2 Zdjęcia
Piątek, 16-02-2007

Limitowana seria Mitsubishi Evolution IX GT 400 Extreme

W ofercie firmy MMC Car Poland znalazły się nowe, dodatkowo wyposażone wersje Mitsubishi Lancera Evolution IX. Dzięki modyfikacjom moc silnika zwiększono do 340, 360 a nawet 395 KM!

Wersja GT 340
Po modyfikacjach samochód osiąga moc 340 KM.
Przyspiesznie od 0 - 100 km/h w 4,5 sek.
Cena: 175 990 zł

Wersja GT 360
Samochód o mocy 360 KM. Przyspiesznie od 0 - 100 km/h w 4,3 sek. Wersja GT 360 jest także wyposażona w komplet wskaźników zamontowanych w lewym przednim słupku
Cena:185 990 zł

Wersja GT 400 EXTREME
Dzięki modyfikacjom samochód ma moc 395 KM. Przyspieszenie od 0 - 100 km/h w 4,0 sek.

Wersja GT400 EXTREME będzie dostępna w limitowanej liczbie 10 aut. Najmocniejsza wersja będzie występowała tylko w jednym kolorze nadwozia - T70 (electric blue).

Samochody w tej wersji dodatkowo będą wyposażone w komplet wskaźników (jak w wersji GT360), przedni spoiler karbonowy RALLIART, 18" grafitowe obręcze kół RALLIART i zawieszenie firmy TAIN ze sprężynami progresywnymi i elektroniczną regulacją twardości zawieszenia.

Cena: 235 000 zł

Ceny zwykłych Lancerów Evolution IX zaczynają się już od 151 480 zł.

www.mitsubishi.com.pl

Limitowana seria Mitsubishi Evolution IX GT 400 Extreme

MW

  • Pt., 16-02-2007 stop wariatom drogowym.
    konkretny samochodzik i cena umiarkowana jak za takie sportowe autko,wydaje sie calkiem rozsadna,ale narazie to tylko marzenia
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 Majkel
    Mi by wystaczylo nawet 200KM w tej maszynie
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 gość
    przerost formy nad treścią... kupsko straszne 2.0 litry i 400 koni heh może i ma świetne zawieszenie i przyspieszenie.. ale co 7 tysięcy serwis i koszty paliwa... blech a TURBO DZIURAAAAA TRAGEDIA...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 gość
    przyśpiesza ładnie
    ale jak dla mnie wygląda bardzo średnio
    do tego turbo - elastycznośc będzie dobra
    szkada tyko że to "mikro" silniczek jak na tą moc i musi się mocno kręcić żeby mieć te 400KM
    cena też wygurowana jakby tunigować jakiś inny silnik można by się zamknąć w 130000zł za 400KM
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 gość
    cena gt340 wynosi 195 000zł lub 209 490zł przy lepszym wyposazeniu. dane ze stronki mtsubishi:) wiec nie ma sie co sugerowac cena podana w artykule :)
    ale maszyna super i osiagi tez
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 Driver
    Mam Lancera FQ-320 i co ciekawe, dziury w turbo prawie nie czuc - wystarczy trzymac ok 2300 rpm. Serwis to bol - jest co 4500 mil i kosztuje co najmniej 500 funtów. Ale auto jest lepsze od wszystkich zakichanych Subaru
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 gość
    zaden nie umywa sie do mojego nowiusienkiego lexusa mmmm lexusik jest miodzio
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 Dolly
    kozacki :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 16-02-2007 EVO IX
    A co do turbo dziury nie jest tak bardzo odczuwalna.Ten samochód ma silnik z systemem MIVEC.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 17-02-2007 gość
    co jak co ale lancer niewazne jaki chowa sie przy nissanie skyline ktory kreci 8,8s na 1/4 mili choc lubie obydwa auta. nissan skyine e34 albo mitsubishi lancer evi VI bo byly autka. szkoda tylo ze juz tego nie robia
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5