Luksusowe marki: Treccani Milano

0 Komentarzy
16 Zdjęć
Środa, 20-03-2013

Uprawianie luksusowej dyscypliny sportu wymaga stylowego wyglądu. Ten zależy nie tylko od ilości wydanych pieniędzy, ale przede wszystkim dostosowania ubioru do własnych potrzeb. W przypadku odzieży do gry w golfa pożądana jest personalizacja z górnej półki, czyli wysoka jakość, ręczna produkcja i szczegóły określone przez klienta. W tę filozofię wpisuje się włoska marka Treccani Milano.

Wyrafinowanie, elegancja, ponadczasowość – to główne cechy obuwia Treccani Milano, z którym słusznie utożsamiana jest marka. Stworzyli ją rzemieślnicy, którzy od początku lat 30. ubiegłego wieku przekazywali swoją wiedzę z pokolenia na pokolenie. Ich dbałość o szczegóły przekłada się na zasady działania, czyli w skrócie: produkcję na zamówienie, trwającą dłużej, ale owocującą za to wysoką jakością.

W zlokalizowanym we Włoszech warsztacie każdego dnia powstaje kilka par butów. Szyte są one ręcznie, z uwzględnieniem wymagań klientów. Wskazują oni model, kolor, styl szycia, detale i oczywiście materiały. Do wyboru mają skóry z Włoch i Francji. Efektem personalizacji każdego modelu są inicjały wygrawerowane na obcasie oraz, jeśli klient sobie tego życzy, osobista wiadomość na wkładce.

Treccani Milano, podobnie jak w przypadku spersonalizowanego obuwie, na zamówienie szyje także koszule damskie i męskie. Działalność marki opiera się jednak głównie na produkcji butów. Ceny męskiego obuwia wahają się między 790 a 8200 dolarów, a damskiego – między 375 a 1050 dolarów. Sklep w ofercie ma także damskie torebki, kosztujące od 1650 do 2200 dolarów.

Teraz marka rozszerzyła działalność o kolekcję polówek, zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Decydują oni o takich szczegółach, jak kolor koszulki, długość rękawów czy barwa szwów. Po złożeniu zamówienia specyfikacje trafiają do warsztatu. Tam, przez cztery tygodnie, trwa produkcja. Polówki, szyte ze 100 proc. bawełny, kosztują od 320 dolarów wzwyż.

Zdecydowanie najdroższym elementem golfowej stylizacji są skórzane torby. Także tu Treccani Milano postanowił wtrącić swoje trzy grosze, produkując torby ze skóry cielęcej, strusiej i aligatora. Dostępne są nawet elementy z 18-karatowego złota i platyny, które z pewnością sprawiłyby, że współgracze spoglądaliby zazdrosnym okiem.

Torby golfowe Treccani Milano to dodatek dla najzamożniejszych osób, gotowych wydać na nie od 11 tys. do 38 tys. dolarów.

http://www.treccanimilano.com/

MM

Luksusowe marki: Treccani Milano

Treccani Milano specjalizuje się w produkcji obuwia

  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano
  • Luksusowe marki: Treccani Milano