Luksusowy dom handlowy Wolf Bracka otwarty

157 Komentarzy
26 Zdjęć
Wtorek, 22-11-2011

Jedna z najbardziej oczekiwanych inwestycji w Warszawie została w końcu ukończona. Budynek Wolf Bracka otworzył swoje drzwi 19 listopada. To przy ulicy Brackiej, w okresie przedwojennym Warszawiacy robili zakupy w butikach najlepszych polskich i zagranicznych marek. Nowoczesny dom mody vitkAc odwołuje się do przeszłości, zamierza wskrzesić tradycje kupieckie dawnej stolicy i stać się najbardziej ekskluzywnym obiektem handlowym w Polsce. 

Na czterech piętrach znajdziemy najważniejsze luksusowe marki. Na parterze i poziomie -1 usytuowano pierwsze w Polsce salony Gucci, Bottega Veneta, Yves Saint Laurent, Giorgio Armani i Lanvin. Na tych samych poziomach znajduje się również największy w kraju salon Diesel. To jedyny flagowy butik kultowej marki w tym rejonie Europy i jeden z nielicznych na świecie oferujący ekskluzywną linię Diesel Black Gold. Swoje miejsce ma tu również Likus Concept Store, w którego ofercie znalazły się kolekcji Balmain, Ring, Silent, Ann Demeulemeester, Damir Doma, John Galliano, Michael Kors, Maison Martin Margiela, Rick Owens, Viktor & Rolf.

Pierwsze (dedykowane mężczyznom) i drugie (z kolekcjami damskimi i dziecięcymi) piętro to indywidualnie zaaranżowana przestrzeń handlowa, na której zaplanowano kornery marek Balenciaga, Chloé, Céline, D&G, Jil Sander, Dsquared2, Alexander McQueen, McQ, Stella McCartney, Givenchy, Jimmy Choo, Brioni, Dries Van Noten, Paul Smith, Viktor & Rolf, Marc Jacobs, LaPerla, V.Branquinho. Z myślą o najmłodszych vitkAc oferuje kolekcje Gucci Kids, Lanvin Petite i Stella McCartney Kids.

Nie zabrakło również czegoś do domu. Home Concept w całości poświęcony jest aranżacji wnętrz. Do wyboru są kolekcje Armani Casa, Fendi Home, Missoni Home, Baxter, Flexform, Driade, Matteo Grassi/Bonacina Pierantonio, duńskie Gubi i belgijskie Pastoe oraz firmy oświetleniowe: Manooi, Davide Droppi, Barovier&Toso i Terzani.

W budynku znajdować się będą restauracja, vinoteka, delikatesy i ośrodek spa.

Autorem projektu jest pracownia architektoniczna Stefana Kuryłowicza. Budynek to ponad 20 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni użytkowej, sześć kondygnacji naziemnych i pięć podziemnych. Elewacje zewnętrzne wykonano z granitu i giętego szkła. W nowoczesnych wnętrzach dominują płyty granitowe, beton architektoniczny, szkło i stal.

Zdjęcia: Fot. Patryk Rydzyk / QMD Company

AW

  • Wt., 22-11-2011 Atapas
    wreszcie światowe marki w opakowaniu najlepszej architektury :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 wolfik
    Bylam I odradza. Z zewnatrz wyglada swiatowo, w srodku bardzo rozczarowuje. Maly wybor, duzo wyzsze cen. Male sklepy. Jak ktos byl choc raz za granica : wolf nie zrobi na nim wrazeniamM reasumujac MEGA ROZCZAROWANIE M to nie tylko zdanie ale takie glosy juz sie czesto slyszy...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 Gość
    Przykro mi, ale budynek wygląda jak bunkier a nie ekskluzywna galeria handlowa.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 luksus
    zgadzam się całkowicie! to likusy więc ceny są z kosmosu! jakieś 20% wyższe niż na stronach producenta :| o wiele lepiej kupować za granicą albo przez Internet!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 fox
    Takich tłumów nie widziano od dawna. Jak sie tam dostać?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 Gość
    Byłem w Londynie, ceny o 30% niższe - o co chodzi w tej zadupiastej Wa-wei ? :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 Gość
    luksus (Wt., 22-11-2011) napisał:

    zgadzam się całkowicie! to likusy więc ceny są z kosmosu! jakieś 20% wyższe niż na stronach producenta :| o wiele lepiej kupować za granicą albo przez Internet!


    Czesto kupuje przez internet i lubie te forme zakupow ale akurat ceny w sklepach internetowych sa duzo wyzsze i nie ma zadnych rabatow jak w tradycyjnych sklepach
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 Wolficzka
    wolfik (Wt., 22-11-2011) napisał:

    Bylam I odradza. Z zewnatrz wyglada swiatowo, w srodku bardzo rozczarowuje. Maly wybor, duzo wyzsze cen. Male sklepy. Jak ktos byl choc raz za granica : wolf nie zrobi na nim wrazeniamM reasumujac MEGA ROZCZAROWANIE M to nie tylko zdanie ale takie glosy juz sie czesto slyszy...

    No kochana, skoro reprezentujesz poziom ludzi, którzy nie wiedzą gdzie w zdaniu postawić przecinek, to wcale mnie nie dziwi, że Cię rozczarował. Nie stać Cię !
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 Tintin.
    Masz rację Wolficzko. Zawsze "maluczcy" krzyczą najwięcej. Skoro Was nie stać, to nie wchodźcie, tylko oglądajcie wystawy z zewnątrz. A wnętrza o niebo lepsze niż w Redford&Grant, który i tak już leży i kwiczy. Tyle lat nabierał ludzi na zawyżone ceny i oklepany wystrój sklepu, teraz może tylko stopy Likusom całować...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 22-11-2011 Misiek
    luksus (Wt., 22-11-2011) napisał:

    zgadzam się całkowicie! to likusy więc ceny są z kosmosu! jakieś 20% wyższe niż na stronach producenta :| o wiele lepiej kupować za granicą albo przez Internet!

    Tak lepiej podróby w internecie kupowac hahha Czepiacie się, bo was bidule nie stać. Mam sporo pracy i nie mam czasu latać na zakupy co weekend, a co miesiąc potrzebuje nowej garderoby. Jak dla mnie i idealnie, że powstał w końcu taki sklep.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4 5 ... 16