Notebook Dell Latitude E6400

13 Komentarzy
2 Zdjęcia
Piątek, 12-09-2008

Notebook Dell Latitude E6400
Notebook E6400 z serii Dell – Latitude dzięki wykonanej ze stopów magnezu obudowie, pokrytej wytrzymałą powłoką lakierniczą, a także dzięki zastosowaniu solidnych metalowych zawiasów charakteryzuje się niezwykłą trwałością. Jest też elegancki i praktyczny.

Ma wyświetlacz wielkości 14,1 cala, a wewnątrz kryje między innymi dwurdzeniowy procesor Intel Core 2 Duo T9600, karta graficzna 256 MB, dysk twardy 160 GB (7200rpm), 4GB RAM. Główną zaletą tego komputera jest jednak jego bateria, która, jak zapewnia producent, umożliwia pracę nawet do 19 godzin bez przerwy. Aż trudno uwierzyć.

Cena: około 8 000 zł (różni się znacznie w zależności od wybranej konfiguracji).

Konfigurator notebooka dla swoich potrzeb oraz możliwość zakupu na stronie Dell Polska.

Produkty Dell znajdziesz w porównywarce cen Radar.pl

Notebook Dell Latitude E6400

AWP

  • Pt., 12-09-2008 gość
    bardzo stylowy, ponadto dell ma ta zalete ze sprzedaja swoje produkty w ogromnej mierze bezposrednio, bez zbednych posrednikow i ich prowizji, dlatego to jedne z tanszych laptopow (nie dajcie sie zwiesc wysokiej cenie tego konkretnego modelu, bo to wyzsza polka) a charakteryzuja sie wysoka jakoscia
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 12-09-2008 gość
    gość (Piątek, 12-09-2008) napisał:



    ponadto dell ma ta zalete ze sprzedaja swoje produkty w ogromnej mierze bezposrednio, bez zbednych posrednikow i ich prowizji, dlatego to jedne z tanszych laptopow (nie dajcie sie zwiesc wysokiej cenie tego konkretnego modelu, bo to wyzsza polka) a charakteryzuja sie wysoka jakoscia


    Bez pośredników? A choćby TP S.A., która wciska swoim klientom za kosmiczną cenę jakis przezytek... Z jakościa tez można polemizować. Poza tym ten model nie ma nic ciekawego do zaoferowania i jest jeszcze n aplatformie poprzedniej generacji...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 12-09-2008 dadad
    a ja mam ten model i jest rewelacyjny. nie ma lepszych laptopikow!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 12-09-2008 gość
    gość (Piątek, 12-09-2008) napisał:



    gość (Piątek, 12-09-2008) napisał:




    ponadto dell ma ta zalete ze sprzedaja swoje produkty w ogromnej mierze bezposrednio, bez zbednych posrednikow i ich prowizji, dlatego to jedne z tanszych laptopow (nie dajcie sie zwiesc wysokiej cenie tego konkretnego modelu, bo to wyzsza polka) a charakteryzuja sie wysoka jakoscia




    Bez pośredników? A choćby TP S.A., która wciska swoim klientom za kosmiczną cenę jakis przezytek... Z jakościa tez można polemizować. Poza tym ten model nie ma nic ciekawego do zaoferowania i jest jeszcze n aplatformie poprzedniej generacji...


    nie powiedzialem, ze zawsze, tylko ze w ogromnej mierze. na zachodzie nie uswiadczysz della w zadnym sklepie internetowym, mozna je dostac tylko na oficjalnej stronie. ceny maja tak przystepne ze sklepy po prostu nie wyrabialyby ze swoimi stawkami, zwyczajnie im sie to nie oplaca
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 12-09-2008 gość
    nigdy della !!!! najwiekszy blad to kupic della
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 12-09-2008 dadad
    gość (Piątek, 12-09-2008) napisał:



    nigdy della !!!! najwiekszy blad to kupic della


    ja mam della i jest zajebisty wprost boski:D uwielbiam go i jest najlepszy!! nie ma lepszych!!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 12-09-2008 gość
    Wszystko fajnie, ale ciekawa jestem, ile to cudo waży - metalowe zawiasy?
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pt., 12-09-2008 gość
    hmmm 160GB to mam w ipodzie ;/ nie wyrobilabym na takim czyms... nie dla mnie :(
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 13-09-2008 gość
    slaby lapik. gdyby nie ta specjalna obudowa kosztowalby z 1400,- , 8000 to za drogo jak na taki sprzet mi sie zdaje
    Odpowiedz Zgłoś
  • Sob., 13-09-2008 rychu
    co za bzdury to takie same laptopy jak inne na zachodzie to tego szmelcu sie nie kupuje a co do sprzedazy tylko przez neta to masz juz dawno przestarzałe dane bo w sklepach juz od ponad roku lub dwóch są tylko nie w Polsce bo to 3 świat...
    Odpowiedz Zgłoś
1 2