Nowe modele BMW w Polsce

Tagi: samochody, BMW
38 Komentarzy
4 Zdjęcia
Środa, 04-04-2007

Nowe modele BMW w Polsce

Firma BMW wprowadziła niedawno nowe modele na polski rynek. Można już nabyć nową Serię 1, nową Serię 5, nowy model X5 oraz nową wersję kabrioletu Serii 3, po raz pierwszy z twardym składanym dachem.

BMW Serii 1 obecnie można nabyć także w usportowionej wersji 3-drzwiowej. Pod maską pojawiły się silniki benzynowe i wysokoprężne nowej generacji, w wyniku czego moc zwiększyła się odpowiednio o około 20 i 15%.

Nową Serię 5 wyposażono w bardziej dynamiczne i oszczędne silniki. Proste i eleganckie wykończenie wnętrza, a do tego sportowy wygląd. Luksus na kółkach.

Druga edycja BMW X5 to całkowicie nowy projekt. Samochód przedłużono, dzięki czemu zyskał sporo miejsca w bagażniku. Ponadto do są 2 jednostki napędowe - benzynowa 4.8 litra oraz 3-litrowy diesel. Oba silniki zyskały nieco mocy i mają wyższy maksymalny moment obrotowy niż w poprzednich modelach.

O BMW Serii 3 cabrio ze składanym twardym dachem pisaliśmy już na łamach LuxLux. Co tu dużo mówić? Za oknem wiosna w pełni. Aż chce się otworzyć dach i wcisnąć gaz do podłogi.

Ceny:
BMW Seria 1 - od 94 200 zł
BMW Seria 5 - od 163 600 zł
BMW X5 - od 184 000 zł
BMW Seria 3 Cabrio - od 222 400 zł

http://www.bmw.pl

Nowe modele BMW w Polsce

Nowe modele BMW w Polsce

Nowe modele BMW w Polsce

MW

  • Śr., 04-04-2007 gość
    uwielbiam bmw! sa cudowne!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 glamour mandi
    gość ja poproszę tego PANA z pierwszej fotki, faaajny

    ja poproszę i pana z pierwszej fotki i auto:)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 gość
    troche mi sie tylko podoba ten cabrio i ta pseudo terenówka, ale ogólnie to te nowe bmki są bez uroku... :( Dla mnie japiękniejsze samochody to bmw z poprzednich generacji. Te samochody mnie zachwycały. BMW 7, 5, 3, świetne bryki tylko, żeby to poprzednia generacja.... te nowe jakies takie zbyt masywne.. a tamte... Piękne!:D:D
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 gość
    lux niech idzie poukladac puzzle...o nowych Bmkach juz dawno wszyscy wiedzieli ze strony bmw.pl... Chryste ale reflex;/
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 Tolas
    Najnowsze BMW są beznadziejne, wyglądają jakby projektant , który je zaprojektował miał alzheimera
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 Carolcia
    mmmm :D piekna autka
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 gość
    najfajniejsza jest seria 5:)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 Cytrusowa__
    idealne ;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 ellroy
    Hmmm... Wole Mercedesy ;) Bardziej ekskluzywne i z wiekszym prestizem. BMW to wciaz, przynajmniej w Polsce, zbyt "dresiarska" marka. Szczegolnie w wydaniu starej serii 3 ;)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Śr., 04-04-2007 gość
    Jasne BMW za 10 lat pensji przecietnego Polaka jazdą bogacze a nie dresy, dresy kupuje 15 letnie trupy w DE. Was tez nigdy nie bedzie stac na nowe smutna prawda...
    Odpowiedz Zgłoś
1 2 3 4