Jak dodatkowo zarobić i się przy tym zbytnio nie napracować? Victoria Beckham zna odpowiedź i zapowiada nową, stałą kolekcję pod dumnie brzmiącym tytułem „Icon”.
Nowa linia nie do końca jest nowa. Tworzyć ją bowiem będą sukienki wyraźnie odwołujące się do najpopularniejszych modeli z poprzednich kolekcji. Victoria zainspirowana swoimi dokonaniami postanowiła przejrzeć własne archiwum. Kilka modeli nieco odświeżyła, efektownie nazwała i wypuszcza do sprzedaży. Biorąc pod uwagę fakt, że marka liczy sobie zaledwie 4 lata, archiwum nie może być zbyt duże. Młody wiek marki i stosunkowo niewielkie (choć oczywiście doceniamy duży sukces na tym polu) doświadczenie Posh w roli projektantki mody nie przeszkodziły Victorii nazwać swoich kreacji ikonami.
W skład kolekcji wejdzie siedem sukienek, które uzupełniane będą w ciągu roku. Żeby stać się szczęśliwą posiadaczką kreacji-ikony z metką Victoria Beckham, trzeba przygotować minimum 1000 funtów. Pierwsza sukienka – nowa wersja modelu z ubiegłorocznej, wiosenno-letniej kolekcji – została już zaprezentowana.
Premiera tego komercyjnego sequela już za kilka tygodni. Kolekcja będzie sprzedawana online, za pośrednictwem nowej strony internetowej Victorii Beckham.
Zobacz również regularną kolekcję Victorii Beckham na sezon wiosna-lato 2013.
AW