Omega i Daniel Craig wspomagają organizację Orbis, która walczy z niedowidzeniem i chorobami prowadzącymi do utraty wzroku. Omega i jej ambasador włączyli się w organizowaną przez Orbis International akcję Flying Eye Hospital. Cel: zmiana jakości życia poprzez leczenie chorób oczu oraz zapobieganie im dzięki odpowiedniej opiece medycznej.
Organizacja Orbis powstała w 1982 roku i zajmuje się dostarczaniem podstawowej opieki okulistycznej w regionach o niskim zaludnieniu i krajach rozwijających się. Organizacja dostarcza szkolenia, narzędzie i technologie potrzebne lokalnym partnerom, by stawić czoło uleczalnym chorobom mogącym prowadzić do całkowitej utraty wzroku.
By nagłośnić akcję szwajcarska marka wyprodukuje specjalny zegarek Hour Vision Blue. Przynajmniej milion dolarów z jego sprzedaży trafi na konta Orbis. Hour Vision Blue będzie specjalną edycją eleganckiego czasomierza Hour Vision. W klasycznej, 41-minimetrowej kopercie ze stali szlachetnej zamknięto mechanizm, który zapoczątkował rewolucję w seryjnej produkcji zegarków mechanicznych – kaliber Omega Co-Axial 8500. Cechą szczególną zegarka jest ozdobiona słonecznym szlifem, błękitna tarcza. Trzy wskazówki wykonano z 18-karatowego białego złota i pokryto warstwą białej, luminescencyjnej substancji Super-LumiNova. Okienko datownika znajduje się na godzinie trzeciej.
Cena: 20 670 zł
AW