Pandora włączyła się w walczącą z rakiem piersi kampanię „Wspieram”. W ramach akcji biżuteryjna marka przeznaczy 15% ze sprzedaży wybranych produktów na budowę Centrum Profilaktyki Nowotworowej przy Instytucie Onkologii.
Każdego dnia z powodu raka umiera 13 Polek. 30 kobiet dowiaduje się, że przyjdzie im zmierzyć się z chorobą. Wczesna profilaktyka może nie tylko przedłużyć, ale nawet ocalić życie większości z nich. Zespół Pandora zdając sobie sprawę z roli i wagi tego typu akcji, już od pięciu lat wspiera na świecie walę z rakiem piersi. W tym roku, we współpracy z Fundacją TVN, do akcji dołączył polski oddział Pandora.
Specjalnie na tę okazję Pandora przygotowała pięć produktów. Sprzedaż wyjątkowej kolekcji będą prowadziły wszystkie autoryzowane salony w Polsce. Kampanię wspierają Krystyna Kofta, Beata Sadowska, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Dorota Wellman i Martyna Wojciechowska.
Partnerem merytorycznym akcji jest Stowarzyszenie Amazonki, które od 25 lat edukuje i wspiera Polki mierzące się z tą trudną i śmiertelną chorobą.
Kampania prowadzona będzie od października do grudnia 2010. Zachęcamy do udziału i wspierania akcji.
AW