Success Age Splendid Guerlain

15 Komentarzy
2 Zdjęcia
Wtorek, 15-09-2009

Success Age Splendid Guerlain

Success Age Splendid to nowa gama pielęgnacyjna marki Guerlain stworzona z myślą o kobietach po 50 roku życia.

Aby przywrócić skórze jej biologiczną równowagę dział badawczy Guerlain opracował technologię, która opiera się na w 100% naturalnym mechanizmie. Wysiłki badawcze skoncentrowano na magnolii – szlachetnym, botanicznym składniku, który zadziwia odpornością. To na bazie magnolii powstał nowy eliksir pielęgnacyjny Guerlain. Głównym zadaniem gamy jest ożywienie działalności „hormonów urody” w skórze, aby ją odnowić, odbudować, zredefiniować jej kontury i przywrócić młodzieńczy, kobiecy wygląd.

Linię tworzą:

Deep Action Day Care (660 zł, 50 ml) – krem na dzień przeciwdziałający wiotczeniu skóry. Kosmetyk delikatnie pielęgnuje, nie obciążając. Koncentrat magnolii pobudza, restrukturyzuje i przeciwdziała starzeniu się skóry.

Deep Action Night Care (778 zł, 50 ml) – krem na noc przeciwdziałający wiotczeniu skóry. Krem został wzbogacony w nocny jaśmin – składnik, który rekompensuje skórze niedobór snu.

Deep Action Oil-Serum (731 zł, 30 ml) – serum przeciwdziałające wiotczeniu, które rzeźbi rysy twarzy. Wysoce wyspecjalizowana formuła zawiera uderzeniową dawkę aktywnych składników. Wyraźnie pobudza i przywraca komfort. 

Success Age Splendid Guerlain

AW

  • Pn., 14-09-2009 Kevin
    Mam już całą kolekcję środków przeciwstarzeniowch, a oni kuszą mnie kolejnymi.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Pn., 14-09-2009 Jasmine
    Wow, opiera się na mechaniźmie i jest dla Success, słodko!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 gość
    Dobrer sobie co za bzdura!!!! Dla kobiet po 50 a krem reklamuje Natalia Vodianowa która ma 20 parę. Co za porażka! Guerlain mówimy NIE NIE NIE za samą niewiarygoność
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 gość
    produkt dla 50+ reklamowany przez 20-
    ŻENADA!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 gość
    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:



    Dobrer sobie co za bzdura!!!! Dla kobiet po 50 a krem reklamuje Natalia Vodianowa która ma 20 parę. Co za porażka! Guerlain mówimy NIE NIE NIE za samą niewiarygoność



    to Vodianova? kurcze nie poznałam!
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 gość
    jeszcze na to nikt w przemysle kosmetycznym nie wpadl - ale to obciach miec w lazience (chyba ze jest VERY PRIVATE jak na lux przystalo) kosmetyki z "wygrawerowaniem" - anti-age, success-age etc. zniszczy kazda randke. troche intymnosci, durnie z marketingu firm kosmetycznych
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 gość
    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:



    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:




    Dobrer sobie co za bzdura!!!! Dla kobiet po 50 a krem reklamuje Natalia Vodianowa która ma 20 parę. Co za porażka! Guerlain mówimy NIE NIE NIE za samą niewiarygoność




    to Vodianova? kurcze nie poznałam!


    a co? mieli pokazac stara rure - zeby przyznac sie do tego, ze stara geba pozostanie stara geba nawet po inwestycji kilku tysiecy euro/pln/usd w ich kosmetyki? przeciez kupuje sie HOPE a nie realna zdolnosc odmladzania. dla geby pozostaje tylko chirurg. taka jest prawda.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 Kevin
    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:



    a co? mieli pokazac stara rure - zeby przyznac sie do tego, ze stara geba pozostanie stara geba nawet po inwestycji kilku tysiecy euro/pln/usd w ich kosmetyki? przeciez kupuje sie HOPE a nie realna zdolnosc odmladzania. dla geby pozostaje tylko chirurg. taka jest prawda.



    Albo botox w profilaktyce.
    Minusem jest to, że ciągle proszą mnie o dowód w sklepach...
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 gość
    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:



    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:




    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:





    Dobrer sobie co za bzdura!!!! Dla kobiet po 50 a krem reklamuje Natalia Vodianowa która ma 20 parę. Co za porażka! Guerlain mówimy NIE NIE NIE za samą niewiarygoność






    to Vodianova? kurcze nie poznałam!




    a co? mieli pokazac stara rure - zeby przyznac sie do tego, ze stara geba pozostanie stara geba nawet po inwestycji kilku tysiecy euro/pln/usd w ich kosmetyki? przeciez kupuje sie HOPE a nie realna zdolnosc odmladzania. dla geby pozostaje tylko chirurg. taka jest prawda.



    na dojrzałe kobiety mówisz per stara rura????? nie ma to jak prostak wypowiadający się o luksusie! :D
    wiekowa Jane Fonda reklamująca kremy L'Oreala jest znacznie bardziej na miejscu niż Vodianova reklamująca Guerlain.
    hope to się sprzedawało w latach '90 ubiegłego wieku. teraz się sprzedaje SKUTECZNOŚĆ.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 15-09-2009 gość
    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:



    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:




    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:





    gość (Wtorek, 15-09-2009) napisał:






    Dobrer sobie co za bzdura!!!! Dla kobiet po 50 a krem reklamuje Natalia Vodianowa która ma 20 parę. Co za porażka! Guerlain mówimy NIE NIE NIE za samą niewiarygoność








    to Vodianova? kurcze nie poznałam!






    a co? mieli pokazac stara rure - zeby przyznac sie do tego, ze stara geba pozostanie stara geba nawet po inwestycji kilku tysiecy euro/pln/usd w ich kosmetyki? przeciez kupuje sie HOPE a nie realna zdolnosc odmladzania. dla geby pozostaje tylko chirurg. taka jest prawda.




    na dojrzałe kobiety mówisz per stara rura????? nie ma to jak prostak wypowiadający się o luksusie! :Dwiekowa Jane Fonda reklamująca kremy L'Oreala jest znacznie bardziej na miejscu niż Vodianova reklamująca Guerlain.hope to się sprzedawało w latach '90 ubiegłego wieku. teraz się sprzedaje SKUTECZNOŚĆ.


    fajnie jesli udalo im sie ciebie omamic nowym slowem marketingowym SKUTECZNOSC. strategia sie powiodla.
    Odpowiedz Zgłoś
1 2