Współpraca popularnej sieci H&M z czołówką światowej mody przerodziła się już w tradycję. Zjawisko łączenia mody wysokiej z uliczną nabiera rozpędu z każdą kolejną kolekcją. W tym roku wybór padł na Brytyjczyka Matthew Williamsona, który dla H&M stworzył kompletną linię damskich i męskich ubrań wpisujących się stylistycznie w jego dotychczasowe projekty.
Williamson to jeden z najbardziej dookreślonych estetycznie twórców mody. Wielbiciel kolorów, wygodnych zwiewności i miejskiej cyganerii w szykownej odsłonie, od lat ma grono wiernych klientek. W tym roku powiększa je o fanki marki H&M, którym tego typu kolorystyczne szaleństwo jest bliskie. W bardzo plażowej kolekcji znalazło się też miejsce na trochę ciemnych ocieni. Prezentowaną długą suknię uszyto z delikatnego jedwabiu. Góra jest dopasowana, ma głęboki dekolt i odkrywa ramiona. Szerokie szelki skrzyżowano efektownie na plecach. Dół jest warstwowy i powstał z nachodzących na siebie falban. Tkaninę zdobią kwiatowe nadruki i lśniące, cekinowe wstawki.
Cena: 1 199 zł
Kupisz w wybranych sklepach H&M.
AW