Telefony komórkowe i smartfony bezdyskusyjnie dzielą się na damskie i męskie. Czyżby teraz podziały te dotarły również do świata tabletów? Wyścig rozpoczyna Sony Tablet P, który rzekomo stworzono specjalnie z myślą o kobietach – ale czy w dzisiejszych czasach damskie potrzeby interaktywne różnią się znacznie od męskich?
Począwszy od wzornictwa - Sony Tablet P przypomina elegancką „kopertówkę” (szkoda, że dostępny jest tylko w jednym i niestety nie różowym kolorze). Wewnątrz mieszczą się dwa separowane ekrany. Urządzenie oferuje mobilny dostęp do Wi-Fi i 3G, a technologa DLNA sprawia, że zgromadzone w tablecie filmy, muzykę czy zdjęcia łatwo jest odtworzyć na telewizorze, kinie domowym, głośnikach sieciowych lub laptopie. 5-megapikselowa kamera HD umożliwia m.in. wideorozmowy za pośrednictwem Skype, a także wygodne sprawdzanie najświeższych trendów w sieci nawet podczas zakupów. Warto przyjrzeć mu się bliżej, gdyż jest to kieszonkowe urządzenie o wydajności dużego tabletu.
Cena: 2 500 zł. Specyfikacje i więcej informacji można znaleźć na tu.
AG