Volkswagen Golf GTD

15 Komentarzy
6 Zdjęć
Środa, 24-06-2009

Volkswagen Golf GTD

Skrót GTD ma długą tradycję: przed 27 laty zadebiutował pierwszy GTD, który silnikiem z turbodoładowaniem zrewolucjonizował rynek samochodów z jednostkami wysokoprężnymi.

Nowa generacja Golfa GTD napędzana jest nowoczesnym silnikiem TDI z systemem Common Rail i jest mocniejsza (350 Nm), oszczędniejsza (5,3 litra), czystsza (139 g/km CO2) i bardziej cicha, niż kiedykolwiek. Jest również bardziej sportowa: 8,1 sekundy na klasyczny sprint do 100 km/h i prędkość maksymalna 222 km/h.

Wyposażenie standardowe Golfa GTD obejmuje m.in. ESP ze wspomaganiem kontrowania kierownicy oraz asystentem hamowania, reflektory biksenonowe, automatyczną klimatyzację, detale takie jak chromowe pierścienie przy przełącznikach, czarną podsufitkę i czarne poszycie słupków dachowych.

Ceny: 106 140 zł lub 113 840 zł, nie licząc opcji

www.volkswagen.pl

Volkswagen Golf GTD

Volkswagen Golf GTD

Volkswagen Golf GTD

Volkswagen Golf GTD

Volkswagen Golf GTD

MWW

  • Wt., 30-06-2009 gość
    gość (Środa, 24-06-2009) napisał:



    Mr. (Środa, 24-06-2009) napisał:




    czy to ma byc lux lux? :))) to chyba wiejski lux lux




    Ty i takiego nie masz buraku. wielki chojrak się znalazł..


    A mi się ten Golf bardzo podoba i wiejski na pewno nie jest, ale prawdziwy luksus to dla mnie zaczyna się od aut pokroju Audi A6 wzwyż.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 30-06-2009 gość
    gość (Czwartek, 25-06-2009) napisał:



    gdzie tu lux i za szbko je robią nie odróżniam juz golfów od czasów 4


    Musisz koniecznie iść do okulisty innej rady niema.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Wt., 30-06-2009 gość
    W ostatnich latach na naszych drogach pojawia się coraz więcej fotoradarów oraz progów zwalniających. Urzędnicy zamiast remontować jezdnie lub budować bezpieczne chodniki walczą z kierowcami tworząc dodatkowe bariery.

    Jeżeli uważasz, że w mijanym przez Ciebie miejscu radar lub próg zwalniający jest niepotrzebny zatrąb. Uciążliwość tej akcji dla okolicznych mieszkańców będzie na tyle duża, żę sami będą chcieli demontażu tych przeszkód.

    Jeżeli zgadzasz się z powyższym, roześlij tego posta wśród znajomych i zamieść na innych forach.
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 02-07-2009 gość
    Ambroży (Czwartek, 25-06-2009) napisał:



    Tak szczerze to przecież tylko samochód typu compact i to jeszcze ze stajni VW, nie widzę w nim nic szczególnego aby mógł się pojawić na LUX, kolejna zabawka dla małolatów, portal naprawde już nie ma co pokazywać - zaraz się odezwą małolaty jeżdżące 10 letnimi golfikami że to super auto i że ja napewno takiego nie mam itp. Żeby ich uprzedzić mam Audi A6 2,7 TDI 2005r.



    Cieszy mnie to co masz Ty :) Ale to naprawde jest swietne autko mimo tego ze preferuje jedno slady.. a jezdze BMW 525 ;] i chetnie bym je zamienil na takiego golfa :)
    Odpowiedz Zgłoś
  • Czw., 02-07-2009 gość
    i w ordku ladfny.. w swojej klasie no 1. :D
    Odpowiedz Zgłoś
1 2